Cuma'nın En Zengin Olduğu Sahneler - Şevkat Yerimdar Özel Sahneler

23 Noy 2020
18 362 Baxış

Şevkat Yerimdar Özel Sahneler - Cuma'nın En Zengin Olduğu Sahneler
Şevkat Yerimdar: www.fox.com.tr/Sevkat-Yerimdar
FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
FOX Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/FOXtelevizyonu
FOX Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/FOXTurkiye
FOX Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/FOXTurkiye

Özgür bir insan nasıl yaşayacağını hiç düşünmez; çünkü nasıl yaşanmayacağını zaten bilir. Gerisi hikayedir. Şevkat harbidir, samimidir, sözünün eri, öfkesinin esiridir. Ancak yüreği pamuk kadar yumuşaktır ve hayatı hep pamuk ipliğindedir. Halden anlar, hatır sayar, zorda kalana yardım elini uzatır. Velhasılı, nesli tükenmiş bir mahalle delikanlısıdır o.
Şevkat’in hatırını asla kıramayacağı Cevdet Bey bir gün ondan bir ricada bulunur. Ama ne ricadır bu! Bu ricadır zaten hikayemizi başlatan; Şevkat’i hayatının en zor sınavına atan.
Cevdet Bey, Paris’ten dönen kızı Esin’i Şevkat’e emanet eder. Mertliğine güvenir , göz kulak ol, sahip çık kızıma der; mahallesine gönderir.
Şevkat Yerimdar bu! Emanetse baş üstündedir, dünya yıkılsa halel getirmez üstüne.
Gel gör ki bu emanet başkadır; güzeller güzeli bir kızdır. Adı Esin’dir, Şevkat’in hayatına belalı ama tatlı bir esin gibi gelmiştir işte.
Garip, zor, belalı bir aşk hikayesi doğar derken…
Bu aşkın doğuşu içindir zaten bütün olaylar…
Şevkat'in yeni dünyası Cuma 20.00’de FOX'ta!

Daha fazla video için abone olun: azworlds.info

Bizi sosyal medyadan takip edin:
Şevkat Yerimdar Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/syerimdarfox
Şevkat Yerimdar Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/syerimdarfox
Şevkat Yerimdar Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/syerimdarfox
#FOX #ŞevkatYerimdar

Şərh
  • ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😂😂😂😂😂😃😃😃😃😀😀😀😀😁😁😁😁

    Yusif ServiceYusif ServiceAy əvvəl
  • Güzeldi yine be

    Eren SaygılıEren SaygılıAy əvvəl
  • Etsin

    A-X-AA-X-AAy əvvəl
  • abi nolur devam et diyenler +1 leyin

    sado safosado safoAy əvvəl
  • azworlds.info/label/Y5uCgM6e0tDN1Nc/video Go

    RamanRamanAy əvvəl
  • Hadi tıs pıs hadi 😂😂 olum bu Cumayı seviyom

    Canan KibarCanan KibarAy əvvəl
  • *CUMA PARA GÖZ DAVRANIRKEN ÇOK KOMİK OLUYOR O YÜZDEN CUMANIN PARA GÖZ HUYUNU SEVİYORUM*

    Hasan ÖzhalHasan ÖzhalAy əvvəl
  • cuma bi harika bu dizide harikaydı be

    FF CRAZYFF CRAZYAy əvvəl
  • Yeniden başlasınnnn nooollurr

    Durmuş YeginDurmuş YeginAy əvvəl
    • @İsmail Uzturk nerde yeni hali ne yazıcaz yotubeye kardeşim

      enes ilhanenes ilhanAy əvvəl
    • Başlamaz dizinin çekildiği yerin yeni halini gördünmü

      İsmail Uzturkİsmail UzturkAy əvvəl
  • Ya yeniden başlasın ya :/

    Gökhan İnciGökhan İnciAy əvvəl
    • @İsmail Uzturk yok nolmuş ki

      Gökhan İnciGökhan İnciAy əvvəl
    • Başlamaz dizinin çekildiği yerin yeni halini gördünmü

      İsmail Uzturkİsmail UzturkAy əvvəl
  • Cuma ertesi KRAL

    OYUN ROTASIOYUN ROTASIAy əvvəl
  • 4. Yorummm

    kutay Yıldırımkutay YıldırımAy əvvəl
  • Bi galp alabilirmiyim yaw

    Yakup İsmail GözümYakup İsmail GözümAy əvvəl
    • Ilk yorum

      Yakup İsmail GözümYakup İsmail GözümAy əvvəl
    • Bi galp alamadik

      Yakup İsmail GözümYakup İsmail GözümAy əvvəl
  • Baş kabölümler ver 20 bölüm fulll

    mucize brawl prolarımucize brawl prolarıAy əvvəl
  • Güzel video

    Hüseyin çerHüseyin çerAy əvvəl
AZworlds